Nyhedsbrev april 2021

Det har været en rigtig lang vinter uden aktiviteter og socialt samvær.

Vi har ventet rigtigt længe, og nu har vi så endelig fået en dato, hvor vi må åbne for aktiviteterne i Aftenskolen og Visdomsskolen.

Fra 21. maj 2021 må vi begynde med undervisning og indendørsaktiviteter. Vi har besluttet, at vi også vil prøve med nogle udendørsaktiviteter hen over sommeren, fordi vi ikke har kunnet tilbyde undervisning de seneste 4 måneder.

Vi arbejder på højtryk for at få hjemmesiden til at køre. Det har drillet noget, men vi er optimister og tror på, at vores hjemmeside selvfølgelig også kommer til at køre, som den skal.

Vores undervisere bliver kontaktet snarest for at aftale nye datoer for aktiviteterne og for udfærdigelse af kontrakter.

Vi skulle have afholdt vores første ordinære generalforsamling i april, men det kunne vi ikke på grund af coronanedlukningen. I stedet bliver generalforsamlingen afholdt

Mandag den 31. maj 2021 kl. 19:00 i

Folkedanserhuset, Østre Alle 101, 4800 Nykøbing F

Dagsorden ifølge foreningens vedtægter.

Stemmeberettigede ved generalforsamlingen er foreningens medlemmer.

Det er gratis at være medlem af foreningen, og man kan melde sig ind ved at sende os en mail på visdomsskolenlivetstrae@gmail.com med oplysning om navn, adresse, telefonnummer og fødselsdag.

Eller skriv pb på messenger via vores facebookside Visdomsskolen Livets Træ og opgiv dine oplysninger. Du kan også kontakte os på telefon 60 511 606, så sørger vi for at melde dig ind. Indmeldelse skal ske senest 2 uger før generalforsamlingen, for at man er stemmeberettiget.

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du vil opstille til bestyrelsen, vi mangler frivillige hænder.

På snarligt gensyn i Visdomsskolen Livets Træ

Lonnie Stryg